dimarts, 6 de desembre del 2011

Consell sobre estel de Nadal



Hola un altre cop!
Us haig de demanar consell: amb vistes a les festes de Nadal no se m'ha
acudit res millor que fer estels de tela per penjar-los a l'arbre. He fet una
primera prova però no he triomfat gens i m'aniria molt bé una mica del vostre
savoir faire...

Us explico: vaig agafar el patró d'un estel (fins aquí bé), vaig tallar la
tela (2) amb aquesta plantilla i vaig embastar totes dues estrelletes tret d'un petit trosset per
encabir-hi els trossets d'esponja que li donarien volum:

I ara bé l'hora de la veritat: cuso l'estel amb la màquina de cosir (sí,
sí, ja funcionaaaa!) i tatxán, taxán!!! el resultat és poc menys que desastrós i
a sobre, la tela que he triat es desfila amb només mirar-la, grrrr.
Sis plau, idees de millora???

Així és com em va quedar el "prototip" i sabreu de què us parlo...

4 comentaris:

  1. Ah! el repuntet que té part de l'estel era per veure si així "millorava" però res de res... buaahh!

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Jo penso que el problema és la tela, que sembla molt fina. Tallaria la tela i després a una de les parts li posaria entretela que s'enganxa, i les embastaria amb cuidado, i les cosiria a mà amb punt de festó.Aixó és una opinió estaria bé de veure la tela i el tamany

    ResponElimina
  4. Gràcies, Carmen! Ja estava desesperada! Agafaré la entretela, la cosiré a mà i ja us explicaré què tal!

    ResponElimina